
При проведенні заходів із застосуванням інтерактивних розробок ведучий заходу акцентує увагу на завданнях, спрямованих на перевірку умінь: систематизувати історичні факти; встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; використовувати джерела інформації різних типів для вирішення ігрових завдань.

На медіагрі учні співвідносять ілюстрації та світлини, обирають правильні відповіді, демонструють свої знання та ерудованість.

Учасники гри не тільки розпізнають полотна відомих художників, а й висвітлюють історичне підґрунтя сюжетів, дізнаються про історію їхнього створення, прототипів персонажів картин, мистецькі течії живопису та літератури. Ігровий варіант медіагалереї – прекрасний спосіб для розвитку творчого мислення учнів, їхньої уяви й уважності.

Інтерактивні методи є однією з інноваційних форм взаємодії бібліотеки та читачів.
Це ефективне рішення для залучення уваги учнів до бібліотечного продукту або заходу. Вони змушують подивитися дитину на речі зовсім по-новому. Інтерактивна активність передбачає викристання цифрових рішень, захоплюючу гру, ігрові або розвиваючі стенди з інфографікою та можливістю зворотнього зв'язку.
Інтерактивні продукти можна використовувати для отримання інформації від читачів з актуальної теми. Вони націлені на спілкування між учасниками, для того щоб вони могли ділитися своїми знаннями один з одним, взаємодіяти в більш неформальній обстановці, зосередитися та поміркувати.

0 комент.:
Отправить комментарий