Тайм менеджмент – це можливість встигати більше за ті ж 24 години. Поговоримо про те, як встигати все і ще трішки відпочивати.
Як часто ми відкладаємо важливі справи з поясненням «Немає часу»? Раз в тиждень – точно, а то й частіше. Іноді за цією відмовкою пролітає все життя, і ми не встигаємо зробити все найголовніше. Давайте поговоримо про те, як встигати більше. Правила, які якісно змінять ваше життя.
Правило №1. Плануйте свій день
Кожен з нас, як правило, планує, що потрібно зробити завтра, на середу, в наступному місяці і т.д. Досить складно буває запам'ятати весь цей список. Не тримайте ці плани в голові, а записуйте їх!
Коли ви вже звикнете до списків, рекомендуємо заглибитися в систему й розділити їх за пріоритетами на першорядні й другорядні, відвівши в блокноті або записнику дві окремі колонки. Розписавши свої денні завдання таким чином, ви зможете, якщо буде потреба, пожертвувати другорядними справами на користь важливих. Іноді в метушні дня складно визначити, яке діло важливіше, якщо ви подумали про це заздалегідь, сумніви відпадуть.
Правило №2. Перша половина дня повинна бути максимально завантажена
Постарайтеся, щоб виконання максимальної кількості запланованих справ довелося на першу половину дня. Для вирішення особистих справ можна скористатися перервою на обід, а на післяобідній час залиште самий мінімум запланованих на день справ.
Кожен з нас, як правило, планує, що потрібно зробити завтра, на середу, в наступному місяці і т.д. Досить складно буває запам'ятати весь цей список. Не тримайте ці плани в голові, а записуйте їх!
Коли ви вже звикнете до списків, рекомендуємо заглибитися в систему й розділити їх за пріоритетами на першорядні й другорядні, відвівши в блокноті або записнику дві окремі колонки. Розписавши свої денні завдання таким чином, ви зможете, якщо буде потреба, пожертвувати другорядними справами на користь важливих. Іноді в метушні дня складно визначити, яке діло важливіше, якщо ви подумали про це заздалегідь, сумніви відпадуть.
Правило №2. Перша половина дня повинна бути максимально завантажена
Постарайтеся, щоб виконання максимальної кількості запланованих справ довелося на першу половину дня. Для вирішення особистих справ можна скористатися перервою на обід, а на післяобідній час залиште самий мінімум запланованих на день справ.
Зміст цього правила в тому, що вранці ми відпочили, наш мозковий процес ще вільний від хвилювань і переживань, ми легко зосереджуємося й робимо складні справи.
Насамперед потрібно робити найскладнішу та неприємну роботу, при цьому сісти 1 зробити все одразу (по можливості), не відволікаючись. Вранці ви витратите на це найменше часу, а ось чим довше будете відкладати, тим більше шансів до неї не добратися.
Насамперед потрібно робити найскладнішу та неприємну роботу, при цьому сісти 1 зробити все одразу (по можливості), не відволікаючись. Вранці ви витратите на це найменше часу, а ось чим довше будете відкладати, тим більше шансів до неї не добратися.
Прагнення досягти успіху зовсім не означає спроби працювати з ранку до вечора, намагаючись заповнити якоюсь справою кожну секунду.
Успіх – це не просто результат. Цей результат повинен досягатися з найменшими втратами часу й зусиль. Чи це можливо? Так, цілком. Є два правила, або закону, які допоможуть нам скоротити час нашої праці, і в рази підвищити його ефективність. Це закони Парето і Паркінсона.
Успіх – це не просто результат. Цей результат повинен досягатися з найменшими втратами часу й зусиль. Чи це можливо? Так, цілком. Є два правила, або закону, які допоможуть нам скоротити час нашої праці, і в рази підвищити його ефективність. Це закони Парето і Паркінсона.
Правило Парето
Закон Парето, правило Парето, або принцип 20/80 говорить - 20% зусиль дають 80% результату, а 80% зусиль дають 20% результату. Якщо Ви не маєте наміру витрачати даремно час, і Вам потрібен результат з найменшими зусиллями, тоді питається – навіщо робити 80% неефективних дій?
Перший закон Паркінсона
Закон формується таким чином: робота займає весь час, на неї відпущений. Ще одне формулювання: чим більше часу відпущено на роботу, тим більше значною вона здається.
Решта законів для допитливих:
Третій закон Паркінсона: зростання призводить до ускладнення, а ускладнення – до загибелі.
Отже, два закони: Парето і Паркінсона, можна підпорядкувати одній і тій же меті: підвищити ефективність нашої праці. Застосовуючи їх, ми можемо:
Прибрати другорядні завдання, щоб скоротити робочий час (закон Парето);
Скоротити робочий час, щоб прибрати другорядні завдання (закон Паркінсона).
Найкраще використовувати обидва підходи одночасно, і тоді Ви зможете в рази підвищити свою ефективність.
Психологія часу. Як керувати часом?
5 порад для ефективного тайм-менеджменту
Якщо Ви впевнені, що у вас немає жодної вільної хвилини і знайти час на хобі або почати нову справу практично нереально, прочитайте наступні 5 порад!
Ми впевнені, що у Вашому найщільнішому графіку відшукається вільні півгодини! Ви також дізнаєтеся про ефективніший розподіл часу та про те, як збільшити швидкість роботи.
0 комент.:
Отправить комментарий