
Як часто ми відкладаємо важливі справи з поясненням «Немає часу»? Раз в тиждень – точно, а то й частіше. Іноді за цією відмовкою пролітає все життя, і ми не встигаємо зробити все найголовніше. Давайте поговоримо про те, як встигати більше. Правила, які якісно змінять ваше життя.

Кожен з нас, як правило, планує, що потрібно зробити завтра, на середу, в наступному місяці і т.д. Досить складно буває запам'ятати весь цей список. Не тримайте ці плани в голові, а записуйте їх!
Коли ви вже звикнете до списків, рекомендуємо заглибитися в систему й розділити їх за пріоритетами на першорядні й другорядні, відвівши в блокноті або записнику дві окремі колонки. Розписавши свої денні завдання таким чином, ви зможете, якщо буде потреба, пожертвувати другорядними справами на користь важливих. Іноді в метушні дня складно визначити, яке діло важливіше, якщо ви подумали про це заздалегідь, сумніви відпадуть.

Постарайтеся, щоб виконання максимальної кількості запланованих справ довелося на першу половину дня. Для вирішення особистих справ можна скористатися перервою на обід, а на післяобідній час залиште самий мінімум запланованих на день справ.
Зміст цього правила в тому, що вранці ми відпочили, наш мозковий процес ще вільний від хвилювань і переживань, ми легко зосереджуємося й робимо складні справи.
Насамперед потрібно робити найскладнішу та неприємну роботу, при цьому сісти 1 зробити все одразу (по можливості), не відволікаючись. Вранці ви витратите на це найменше часу, а ось чим довше будете відкладати, тим більше шансів до неї не добратися.
Насамперед потрібно робити найскладнішу та неприємну роботу, при цьому сісти 1 зробити все одразу (по можливості), не відволікаючись. Вранці ви витратите на це найменше часу, а ось чим довше будете відкладати, тим більше шансів до неї не добратися.
Прагнення досягти успіху зовсім не означає спроби працювати з ранку до вечора, намагаючись заповнити якоюсь справою кожну секунду.
Успіх – це не просто результат. Цей результат повинен досягатися з найменшими втратами часу й зусиль. Чи це можливо? Так, цілком. Є два правила, або закону, які допоможуть нам скоротити час нашої праці, і в рази підвищити його ефективність. Це закони Парето і Паркінсона.
Успіх – це не просто результат. Цей результат повинен досягатися з найменшими втратами часу й зусиль. Чи це можливо? Так, цілком. Є два правила, або закону, які допоможуть нам скоротити час нашої праці, і в рази підвищити його ефективність. Це закони Парето і Паркінсона.

Закон Парето, правило Парето, або принцип 20/80 говорить - 20% зусиль дають 80% результату, а 80% зусиль дають 20% результату. Якщо Ви не маєте наміру витрачати даремно час, і Вам потрібен результат з найменшими зусиллями, тоді питається – навіщо робити 80% неефективних дій?

Закон формується таким чином: робота займає весь час, на неї відпущений. Ще одне формулювання: чим більше часу відпущено на роботу, тим більше значною вона здається.
Решта законів для допитливих:

Третій закон Паркінсона: зростання призводить до ускладнення, а ускладнення – до загибелі.
Отже, два закони: Парето і Паркінсона, можна підпорядкувати одній і тій же меті: підвищити ефективність нашої праці. Застосовуючи їх, ми можемо:
Прибрати другорядні завдання, щоб скоротити робочий час (закон Парето);
Скоротити робочий час, щоб прибрати другорядні завдання (закон Паркінсона).
Найкраще використовувати обидва підходи одночасно, і тоді Ви зможете в рази підвищити свою ефективність.
Психологія часу. Як керувати часом?

Якщо Ви впевнені, що у вас немає жодної вільної хвилини і знайти час на хобі або почати нову справу практично нереально, прочитайте наступні 5 порад!
Ми впевнені, що у Вашому найщільнішому графіку відшукається вільні півгодини! Ви також дізнаєтеся про ефективніший розподіл часу та про те, як збільшити швидкість роботи.

0 комент.:
Отправить комментарий