
Швидше за все, ви впевнені, що у вас немає жодної вільної хвилини. Тому встигати більше, знайти час на хобі або почати нову справу практично нереально. А ось ми думаємо, що навіть в самому щільному графіку можна відшукати вільні півгодини. Було б заради чого
.
Давайте перевіримо? Намалюйте таблицю з 7 колонок і 16-17 рядків. Колонки - для днів тижня, рядки - для активних годин у добі (сподіваємося, 7-8 годин ви спите). Тепер внесіть в таблицю всі справи на тиждень. Вказуйте абсолютно все, на що витрачаєте час - навіть душ, обід, похід в магазин, дорогу на роботу і назад. Напевно у вас залишаться порожні клітинки - це і є ваш вільний час. Зафарбуйте їх кольоровим маркером для наочності та щоб правильно ними розпорядитися.
Давайте перевіримо? Намалюйте таблицю з 7 колонок і 16-17 рядків. Колонки - для днів тижня, рядки - для активних годин у добі (сподіваємося, 7-8 годин ви спите). Тепер внесіть в таблицю всі справи на тиждень. Вказуйте абсолютно все, на що витрачаєте час - навіть душ, обід, похід в магазин, дорогу на роботу і назад. Напевно у вас залишаться порожні клітинки - це і є ваш вільний час. Зафарбуйте їх кольоровим маркером для наочності та щоб правильно ними розпорядитися.

Тайм-менеджмент не навчить вас встигати абсолютно все. Але це і не потрібно. Головне - визначити, які завдання для вас по-справжньому важливі. Це перший крок до ефективного розподілу часу.
А щоб виділити головні завдання, потрібно зрозуміти кінцеву мету. У цьому допоможе
метод АBC. Розділіть завдання на кілька рівнів:
- А - найважливіші,
- B - трохи менш важливі і так далі.
Можна використовувати скільки завгодно рівнів, але врахуйте: чим їх більше, тим легше заплутатися в списку.

Насправді наш мозок не вміє працювати в режимі багатозадачності. Коли ви намагаєтеся зосередитися відразу на декількох речах, йому доводиться постійно перемикатися. Це, по-перше, знижує швидкість роботи.
А по-друге, забирає більше сил. Тому набагато ефективніше - повністю зануритися в одну задачу і тільки після її виконання приступати до наступної.

Обов'язково фіксуйте завдання та їх дедлайни. Рекомендуємо використовувати для цього декілька списків:
- глобальний - з довгостроковими планами і цілями;
- місячний - з завданнями на місяць;
- щоденний - з чітким переліком справ на день.
Щоденний список завдань на наступний день складайте щовечора.
Напроти кожного пропишіть мету відповідно до місячного і глобального списків. Наприклад: «Написати статтю про нові стратегії розвитку бібліотеки» — «Щоб поповнити портфоліо» — «Щоб відправити його в той самий журнал». Глобальний список найкраще повісити на видному місці для додаткової мотивації.

Перфекціонізм може зіграти з вами злий жарт, якщо не тримати його під контролем. Прагнення до ідеального результату може вилитися в затягування термінів, тому що вам ніколи не буде вистачати часу зробити все «як треба». Але краще зробити неідеально, ніж не зробити взагалі.
Джерело
0 комент.:
Отправить комментарий