Сучасний світ важко уявити без засобів масової комунікації. Медіа сьогодні – одна з найважливіших сфер у житті людей усієї планети. Соціологи підрахували, що в середньому «цивілізована людина» дев'ять років витрачає на те, щоб переглядати медіа.
У на час діти дуже рано стикаються із засобами масової комунікації, що мають значний вплив на їхнє виховання, формування світогляду, суспільної активності. Тому необхідність навчання дітей розумінню межі індивідуального й суспільного в цифровому середовищі, способам надійного захисту від інтернет-загроз, умінню відрізняти достовірну інформацію від фейків сьогодні вкрай актуальна.
Дана робота має на меті показати важливість шкільної бібліотеки в умовах упровадження медіаосвіти в навчальних закладах, запровадження концепції Нової української школи; продемонструвати на прикладах, як завдяки застосуванню новітніх методів медіаосвіти, взаємодії із бібліотеками-партнерами відкриваються можливості ефективного впливу шкільної бібліотеки на формування цілісної особистості дитини, котра володіє низкою медіакомпетенцій, необхідних для життя в умовах постійних змін.
Поставлена мета досягається в роботі шляхом:
презентації медіаосвітніх проєктів, у яких бере участь або ж самостійно реалізує бібліотека Академічного ліцею;
висвітлення досвіду інформаційної підтримки процесу медіанавчання в ліцеї;
аналізу рівня медіаосвітніх навичок у ліцеїстів;
обґрунтування значення медіатворчості учнів для розвитку медійної грамотності;
демонстрування важливості співпраці шкільної бібліотеки з педагогами, батьками та бібліотеками-партнерами у медіаосвітній діяльності;
надання доступу до авторських розробок медіаосвітніх заходів, бібліотечних уроків медіаінформаційної грамотності.
0 комент.:
Отправить комментарий